Klientom, dla których tworzenie, bądź utrzymywanie własnych zasobów teleinformatycznych jest nieopłacalne proponujemy udostępnienie dowolnego zakresu usług , w tym wirtualnych central telefonicznych, w chmurze.
Nasza usługa obejmuje
- wsparcie wykwalifikowanego personelu, który w imieniu klienta przeprowadzi proces migracji do chmury,
- elementy chmury obliczeniowej,
- serwery poczty elektronicznej,
- wirtualne centrale, serwery telekomunikacyjne,
- teleinformatyczne usługi operatorskie.
Zalety chmury:
- brak nakładów inwestycyjnych z góry,
- brak konieczności utrzymywania własnej infrastruktury oraz personelu,
- niższe koszty zasobów IT w chmurze,
- usługi wyższej jakości i wydajności,
- dokładne dopasowanie świadczonych usług do potrzeb klienta,
- łatwe powiększanie, pomniejszanie zasobów IT w chmurze, Wadą chmury jest brak pełnej kontroli nad przechowywanymi w chmurze danymi.