Naszym klientom proponujemy usługę audytu teleinformatycznego. Ma ona na celu zdobycie niezbędnej wiedzy o poprawności realizacji i rentowności zagadnień teleinformatycznych w przedsiębiorstwie. Jej efektem są wnioski mające na celu optymalizację tych zagadnień. Wynikiem jest efektywniejsze wykorzystanie technologii teleinformatycznych w firmie.
Podczas audytu telekomunikacyjnego przeprowadzamy:
- analizę stanu sieci teleinformatycznej,
- analizę poprawności funkcjonowania sieci komputerowej,
- kontrolę bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego,
- analizę posiadanych przez Państwa usług teleinformatycznych
- analizę potrzeb w zakresie funkcjonowania serwerów teleinformatycznych i innych urządzeń aktywnych sieci teleinformatycznej.
W ramach przeprowadzonego audytu otrzymacie Państwo:
- opis stanu technicznego sieci teleinformatycznej wraz z propozycją ewentualnych czynności modernizacyjnych i naprawczych wraz z wykazem niezbędnych materiałów,
- propozycje modernizacji, wymiany, dostawy serwerów, komputerów i innych urządzeń aktywnych sieci komputerowej,
- propozycję przeprogramowania posiadanej, lub dostawy wraz z instalacją, odpowiadającej Państwa potrzebom, centrali telefonicznej,
- propozycje dostawy urządzeń telefonicznych w zamian za zużyte, lub uszkodzone,
- propozycję modernizacji usług teleinformatycznych mającą na celu podniesienie funkcjonalności i niezawodności systemu teleinformatycznego oraz obniżenie kosztów jego eksploatacji wraz z podaniem spodziewanych oszczędności.
Audyt teleinformatyczny kończymy przedstawieniem szczegółowego raportu wraz z propozycjami zmian i ich uzasadnieniem.