Usługi teleinformatyczne w chmurze

chmura

Klientom, dla których tworzenie, bądź utrzymywanie własnych zasobów teleinformatycznych jest nieopłacalne proponujemy udostępnienie dowolnego zakresu usług , w tym wirtualnych central telefonicznych, w chmurze.

 

 

 

Nasza usługa obejmuje

  • wsparcie wykwalifikowanego personelu, który w imieniu klienta przeprowadzi proces migracji do chmury,
  • elementy chmury obliczeniowej,
  • serwery poczty elektronicznej,
  • wirtualne centrale, serwery telekomunikacyjne,
  • teleinformatyczne usługi operatorskie.

Zalety chmury:

  • brak nakładów inwestycyjnych z góry,
  • brak konieczności utrzymywania własnej infrastruktury oraz personelu,
  • niższe koszty zasobów IT w chmurze,
  • usługi wyższej jakości i wydajności,
  • dokładne dopasowanie świadczonych usług do potrzeb klienta,
  • łatwe powiększanie, pomniejszanie zasobów IT w chmurze, Wadą chmury jest brak pełnej kontroli nad przechowywanymi w chmurze danymi.